måndag 1 februari 2016

K.G.





För några veckor sen så läste jag en skvaller tidning var jag såg en tjej som var ute och gå med sin hund. Hennes klädstil var så snygg så jag måste kolla upp henne. Tjejen var Kimberley Garner. Det kanske är många som aldrig hört talas om henne, jag är en av dom. Men hon är en ung designer från London. Kimberley är också en känd TV personlighet, kanske mest känd från serien Made in Chelsea, som hon också vann ett pris för.
Men jag är mest intresserad av hennes klädstil. Hon klär sig i en stil som jag gärna skulle ha. Och som man enkelt kan få. Den bruna pälsjackan är ett köp måste till nästa vinter. Vintern i Finland håller på att ta slut, så jag känner att det är onödigt att köpa nya vinter kläder nu. Jag satsar hellre på vår och sommar kläder.

A few weeks ago I read a gossip magazine, I then saw a girl who was out walking her dog. Her style was so beautiful, so I had to check her up. The girl was Kimberley Garner. There might be many who never heard of her, I'm one of them. But she is a young designer from London. Kimberley is also a famous television personality, best known from the series Made in Chelsea, which she also won an award for.
But I'm most interested in her fashion style. She dresses in a style that I gladly would have. And, as you can see, you can buy it easily. The brown fur jacket is a must buy, for the next winter. Winter in Finland is about to run out, so I feel that it's unnecessary to buy new winter clothes now. I'd rather buy spring and summer clothes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar