torsdag 11 februari 2016

My emotions


Nu är det Torsdag, vilket betyder att vi snart får ta helg med två dagar ledigt. Så skönt, för jag har varit så trött dom här senaste dagarna. Igår när jag kom hem från jobbet så valde jag att inte blogga, eftersom jag var på så dåligt humör och lätt irriterad, så jag visste inte vad som skulle komma ur min mun. Idag är en lite bättre dag, är fortfarande inte på toppen humör men det går väl om. Det är svårt att säja varför jag känner så här, jag trodde att det berodde på att jag har ätit nyttigt, men igår så tryckte jag i mig en pizza, så inte var det pga det.
Jag skall väl börja ställa mig så småningom. Jag hade tänkt föra min andra dator och fixas någonstans idag, men jag har ingen som helst aning om hur jag skall orka det. Mina ben känns som kokad spaghetti. Men det är väl bara att ta sig upp och göra något, för jag börjar jobba om snart 4 timmar, och jag kan väl inte sitta vid datorn tills det.

Now it's Thursday, which means, that it's soon the weekend with two days off from work. So good, because I've been so tired these recent days. Yesterday, when I came home from work, I chose to not blog anything, because I was in a bad mood and irritated, so I didn't know what would come out from my mouth. Today is a little better day, I'm still not in a top mood, but I guess that it will go away. It's difficult to say why I feel like this, I thought it was because I have eaten healthy food, but yesterday I pressed down a pizza in me, so it was not because I was eating healthy. 
I will start to make myself ready in a few moments. I had planned to bring my other computer and fix it somewhere today, but I have no idea how I will get there. My legs feel like cooked spaghetti. But I just have to get up and do something, because I start working in almost 4 hours, and I can't sit at the computer until then.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar