torsdag 11 februari 2016

Changes




När jag tittar ut genom fönstret så blir jag nästan chockad. Förra helgen när jag hade fotografering, så fanns det hur mycket snö som helst. Det var svårt att gå, kläderna blev våta direkt och så frös man nästan ihjäl. Men nu har det regnat i så många dagar att nästan allt snö är bort, plus det är varmt. Vad är det som händer, är våren redan här...
Det är nu som jag börjar se sommaren framför mig och jag ser mig själv, vilka kläder som jag kommer att ha. Shorts, snygga kjolar, toppar, playsuits och säkert också klänningar. Det kommer att vara så härligt. Jag älskar sommaren, och jag tror att den här sommaren kommer att bli den bästa. När jag köper min paddleboard så kommer jag att paddla i så många sjöar som helst. Och det kommer inte att vara några problem att hitta en bra sjö. Finland är ju landet med 188 000 sjöar.

When I look outside thru the window, I'm almost shocked. Last weekend, when I had my photo shoot, there was so much snow everywhere. It was hard to walk, the clothes got wet right away and then I almost froze to death. But now it has been raining for so many days that almost all the snow is gone, plus it's warm. What's happening, is spring already here...
It's now when I'm starting to see the summer in front of me and I see myself, what clothes I will have. Shorts, stylish skirts, tops, playsuits and certainly also dresses. It will be so great. I love the summer, and I think that this summer will be the best. When I buy my paddleboard I will paddle in so many lakes everywhere. And there will not be any problem to find a great lake. Because Finland is the country with 188,000 lakes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar