onsdag 3 februari 2016

My healthy breakfast


Så här kommer min frukost att se ut dom här närmaste dagarna. En god smoothie som ser äcklig ut, men var ganska så god, och två ägg. Jag försöker ju gå ner i vikt, och sen jag flyttade ihop med min syster så har jag klarat att hålla mig borta från alla godsaker. Men för att det inte ska vara så tungt, så har vi ett mål till Lördag, klara vi det så får vi äta pizza. Att ha små korta mål åt gången gör att jag orkar hålla på och äta nyttigt. Men ibland så måste jag få äta något sött, annars så blir jag för lätt irriterad.

This is how my breakfast will look like, these couple of days. A good smoothie that look disgusting, but was quite good, and two eggs. I'm trying to lose weight, and when I moved in with my sister, I have managed to keep me away from all the goodies. But so it wont be so hard, we have a goal to Saturday, if we make it, we can eat pizza. Having small short-term goals, means that I can keep eating healthy. But sometimes I have to eat something sweet, otherwise I get too easily annoyed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar