söndag 7 februari 2016

Rock Chick goes Girly




Photos taken by Josefin Canko

Idag hade vi så tråkigt att min syster ville experimentera lite med mitt hår. Jag är ju en rock chick, så att bli lite mera flickig av mig är lite utanför min bekvämlighets område. Men det var ju kul att testa på. Med en krans i håret så skulle jag se ut som om jag firade midsommar, jag börjar bara fira fyra månader för tidigt. Hahaha =), nej det tänker jag vänta på en stund till. Idag så ville vi bara testa oss fram och se hur jag skulle se ut som söt. =)

Today we were so bored, that my sister wanted to experiment with my hair. I'm a rock chick, so to be a little more girly, is a little outside of my comfort zone. But it was fun to try it. With a wreath in my hair, I would look like I was celebrating midsummer, I start celebrating just four months to early. Hahaha =), no, I'm still going to wait for a while for that. Today, we just wanted to try out and see how I would look as pretty. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar