måndag 8 februari 2016

When the exhaustion takes over



Nu är tyvärr helgen färdig och det är dags att åka till jobbet på nytt. Det känns nästan som om jag har varit vaken båda dagarna, för jag är så trött i både huvudet och kroppen. Jag hoppas att jag kommer att få lite mer energi snart, för just nu så orkar jag knappt stiga upp från sängen. Jag kanske inte har varit vaken hela helgen, men vi passade på att ta några foton båda dagarna. Vi tog både kort på utsidan och på insidan. Dom på utsidan är kanske lite mera jag, men det var kul att se hur jag skulle se ut som en söt tjej. Och det visade sig att båda sorterna blev bra.
Nu så skall jag försöka stiga upp och börja göra mig redo för jobbet. Jag skall jobba i 9 timmar idag, och om jag inte åker nu, så kommer jag aldrig att få åka hem igen. Så det är bara att kämpa på.

Now the weekend is unfortunately over and it's time to go to work again. It almost feels like I've been awake for two days, because I'm so tired in both the head and my body. I hope I'll get some more energy soon, because right now I can barely get up from the bed. I may not have been awake the whole weekend, but we took the opportunity to take some photos, both days. We took photos on the outside and on the inside. The photos on the outside is maybe a little more me, but it was fun to see how I would look like as a sweet girl. And it turned out that both varieties were good. 
Now I will try to get up and start to get ready for work. I have to work for nine hours today, and if I don't go now, I will never go home again. So I just gotta fight it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar