tisdag 9 februari 2016

Tuesday bun


Har nu fått komma hem från jobbet, så nu firar jag Fastlagstisdagen med min bulle, så gott. Nu skall jag bara ta det lugnt och kolla lite på tv före jag går och sover. Ni får nu se mig utan smink för första gången. Jag är väldigt obekväm utan smink, så det här är ett stort steg för mig. Men någon gång så måste jag visa er hur jag egentligen ser ut. Så här är jag utan smink med min fastlagsbulle.

I'm finally done with work for today, so now I'm celebrating Shrove Tuesday with my bun, so good. Now I will just take it easy and watch some TV before I go to sleep. Now you can see me without makeup for the first time. I'm very uncomfortable without makeup, so this is a big step for me. But at some point I have to show you how I look for real. So here I am without makeup with my Shrove bun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar