tisdag 9 februari 2016

Favorite blogger





För några dagar sedan så gjorde jag lite reklam för IvyRevel här på bloggen. Hon som designar alla de kläder är Kenza. Hon är bloggare, modell och designer och mycket mer. Jag älskar hennes klädstil, hon bär mycket kjolar och klänningar som kanske inte är min stil, men hon bär det så snyggt. Här är några av stilarna som jag älskar.
Kenza var den första bloggaren som jag började följa, och det var mest pga henne som jag ville börja blogga. Jag har följt hennes blogg i flera år, och jag kommer antagligen att fortsätta följa henne i många år till.

A few days ago I made a little advertising for IvyRevel here on the blog. The person who designs all the clothes are Kenza. She is a blogger, model and designer, and a lot more. I love her clothing style, she wears a lot of skirts and dresses, that's not really my style, but she wears it so stylish. Here are some of the styles that I love. 
Kenza was the first blogger I began to follow, and it was mostly because of her, that I wanted to start blogging. I have been following her blog for years, and I will probably continue to follow her for many more years.

Visit her blog here: Kenza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar