söndag 21 februari 2016

Want it to be over



Jag vaknade just från min middags tupplur. Det märks hur trött man blir att inte få bo hemma. Jag har bott hemifrån nu i 3 veckor och det börjar verkligen märkas. Jag vill flytta hem tillbaka så mycket, men jag måste tyvärr vänta i några dagar eller veckor ännu.
Resten av dagen tänker jag heja på mitt NHL lag med ett NHL choklad ägg.
Jag hoppas att ni alla fick svar på era frågor idag, men om ni fortfarande undrar något, eller vill veta mera så är det bara att fråga på.

I just woke up from my evening nap. It really shows, how tired I am, to not get to live at home. I have lived away from home now for 3 weeks and everyone starts to notice. I want to move back home so much, but unfortunately I still have to wait a few days or weeks. 
The rest of the day I'm going to cheer on my hockey team with a NHL chocolate egg. 
I hope you all got the answers to your questions today, but if you still have questions, or want to know more then you can ask.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar