söndag 21 februari 2016

The end of the week


Helgen håller på att rinna mot sitt slut. Efter en vecka full med stress så skall det vara skönt att se hur den nya veckan blir, förhoppningsvis mycket bättre. Jag är en person som börjar äta en massa sötsaker när jag blir stressad, så just nu är jag i en liten socker chock. Den här veckan så måste jag skärpa till mig och börja äta lite nyttigare, i alla fall så måste jag lämna ifrån mig godis. Men vi får se hur det går. Det är ju i alla fall bra att jobba mycket, för då hinner jag inte äta så mycket.
Om ni undrar hur matchen mellan Pittsburgh och Buffalo slutade, så vann vi (Pittsburgh) med 4-3. Jag får ju sällan se matcherna, så när jag äntligen kan se så vill jag absolut vinna.
Ha nu en underbar vecka alla, vi hörs på nytt imorgon. =)

The weekend is running to an end. After a week full of stress, it'll be nice to see how the new week will be, hopefully much better. I'm a person who start eating a lot of sweets when I get stressed, so right now I'm in a little sugar shock. This week I have to stop and start eating a little healthier, I have to get away from all the candy. But we'll see how it goes. Anyway, it's good to work a lot, because then, I don't have time to eat a lot. 
If you're wondering how the game between Pittsburgh and Buffalo ended, we (Pittsburgh) won with 4-3. I can rarely watch the games, so when I finally can watch, I definitely want to win. 
Now, have a wonderful week everyone, you will hear from me again tomorrow. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar