torsdag 25 februari 2016

Why, why, why?????









Jag har en seriemördare i min hals. Han har varit där nu i några dagar, och jag börjar bli trött på det. Varje gång som jag sväljer så hugger han till, och det tar så ont. Jag dricker just nu te för att få bort smärtan, men det verkar inte hjälpa. Hoppas att den försvinner snart.
Men nu skall vi inte prata om den smärtan, utan om en helt annan smärta. Den smärtan som alla mode fantaster känner när någon sätter på sig det gräsligaste som de kan hitta i garderoben. Som dom här människorna som var på Brit Awards igår. Jag menar, vad tänker de med. Somliga går klädda som präster och nunnor, andra sätter på sig en liten tygbit och tror att det är snyggt, eller så sätter dom på sig en klänning dom sydde i skolan när de var liten, eller så kom dom direkt från bondgården och från fisketuren, kom igen ett nät är ingen klänning. Usch då.
I förra inlägget så klagade jag på att nästan alla klädde sig dåligt på Brit Awards, och här har ni beviset.

"I have a serial killer in my throat. He has been there now for a few days, and I'm getting tired of it. Every time I swallow, he stabs me, it's so painful. I'm drinking tea right now to get rid of the pain, but it doesn't help. I hope that it will soon disappear. 
But now we're not going to talk about that pain, we are going to talk about an entirely different pain. The pain that all fashion lovers know and feel every time someone puts on the ugliest thing that they can find in the closet. Like these people who were at the Brit Awards last night. I mean, what were they thinking. Some people go dressed as priests and nuns, others put on a small piece of fabric and think it's beautiful, or some put on a dress they sewed in school when they were small, or some people came straight from the farm and from a fishing trip, I mean come on, a fishing net is not a dress. Yikes. 
In the last post I complained that almost everyone dressed poorly at the Brit Awards, and here you have the proof."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar