torsdag 25 februari 2016

The Brit Awards







Igår hölls Brit Awards 2016 i London. Bland vinnarna så fanns Coldplay, One Direction, Justin Bieber och Adele som vann 4 priser. Det fanns många som uppträdde, bland annat Little Mix, Coldplay, Justin Bieber, Rihanna, Adele och en massa andra. Men nu skall vi inte prata om galan utan om röda mattan.
Det diskuteras just nu för fullt om det här var den värsta röda mattan någonsin. Det fanns inte en endaste klänning som jag skulle vilja ha, inte ens en. Jag menar, det fanns vissa klänningar som såg bra ut och som var häftiga, men inte något som jag skulle bära. Den bäst klädda enligt mig var, Cheryl Fernandez-Versini, men hon är ju alltid snyggt klädd.
Dom här klänningarna var bäst, åtminstone så tycker jag det. Dom kanske inte är super snygga, men det fanns inte så många okej klänningar att välja mellan.
Ikväll när jag har färdigt jobbat, så kommer ni att få dom värst klädda på röda mattan, på Brit Awards. Jag hinner inte sätta upp dom nu, eftersom jag måste börja göra mig redo och gå till jobbet.

"Yesterday it was Brit Awards 2016 in London. Among the winners there were Coldplay, One Direction, Justin Bieber and Adele who won four prizes. There were many who performed, including Little Mix, Coldplay, Justin Bieber, Rihanna, Adele and a lot of others. But now we will not talk about the gala, we will talk about the red carpet.
Right now, everyone is talking and wondering if this was the worst red carpet ever. There was not a single dress that I would like to have, not even one. I mean, there were some dresses that looked good and that was cool, but not something that I would wear. The best dressed according to me was, Cheryl Fernandez-Versini, but she always dress beautifully. 
These dresses were the best, at least I think so. They may not be gorgeous, but there were not so many okay dresses to choose from.
Tonight when I've finished working, you will get the worst dressed on the red carpet at the Brit Awards. I don't have time to put them up now, because I have to start getting ready and go to work."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar