lördag 23 januari 2016

Spring


Idag är det Lördag, för dom som inte vet. Det enda som jag har fått gjort idag är att städa. Det ser ut som om en bomb har slagit ner i min lägenhet, så nu när jag är ledig så passade jag på att ordna upp. Jag skall väl inte göra så mycket annat idag, men för en gångs skull så skall Pittsburgh Penguins spela på kvällen finsk tid, så jag skall väl titta på matchen. Jag skall väl också gå ut och träffa lite människor ikväll. Om jag orkar, jag har blivit lite för lat.
Januari håller på att lida mot sitt slut, så man börjar snart märka av att våren snart kommer. Jag älskar våren, när man ser snön smälta bort och det bildas små bäckar på flera ställen. Då vet man att sommaren snart är här. Så för att fira att våren snart är här, så skall jag visa er en snygg vår outfit. Jag älskar jackan, den är så snygg. Jag har ju försökt att shoppa mindre kläder, för det har blivit så mycket nu på samma gång, men det finns en risk att jag lite senare köper hem alla dessa kläder. Alla dom här kläderna passar bra ihop, styla bara med silver ringar, örhängen och armband så är din outfit komplett.

Today is Saturday, for those who don´t know. The only thing I've been doing today is to clean. It looks as if a bomb has blown up in my apartment, so now when I'm off from work, I took the opportunity to clean up. I´ll probably won´t do much else today, but for once, the Pittsburgh Penguins will play in the evening, Finnish time, so I will definitely watch that game. I should probably also go out and meet some people tonight. But I have become a bit too lazy.
January is about to be over, so soon you´ll begin to notice that the spring is coming. I love the spring, when you see the snow melt away and then the water will form some small streams in several places. Then you know that summer is near. So to celebrate that spring will soon be here, I will show you a stylish spring outfit. I love the jacket, it´s so stylish. I've tried to shop less clothes, because I have shopped a lot lately, but there is a risk that I´ll later buy home all these clothes. All these clothes fit well together, just put on some silver rings, earrings and bracelets, and then your outfit will be complete.

Get the jacket here, the top here, the jeans here, the shoes here

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar